سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۳۸:۰۵

مرسک مولر دانمارک تجزیه می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: بزرگترین شرکت حمل و نقل کانتینری جهان موسوم به AP Moller-Maersk  قرار است برای نیل به اهداف استراتژیک خود به دو بخش «حمل و نقل ترکیبی و لجستیک» و «نفت و انرژی» تجزیه شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، شرکت مرسک مولر دانمارک بدنبال اخراج مدیر آن و برای دستیابی به اهداف استراتژیکی خود که در تاریخ 23 ماه ژوئن سال جاری میلادی مطرح شد؛ تصمیم بر تجزیۀ این شرکت به دو بخش تخصصی گرفت. بر همین اساس، مدیر شرکت حمل و نقل کانتینری دانمارک دربارۀ تجزیۀ این شرکت گفت: تجزیه شرکت به دو واحد مجزای «حمل و نقل ترکیبی و لجستیک» و «نفت و انرژی» موجب تمرکز بیشتر بر هر یک از بازارهای مذکور می‌گردد.

بر اساس این گزارش، مرسک مولر گفت: با توجه به جایگاه ویژۀ این شرکت در حمل و نقل کانتینری و عملیات بندری، جایگاه اساسی آن در مدیریتِ زنجیرۀ تامین و ارسال بار، تجزیۀ آن به دو واحد «حمل و نقل ترکیبی و لجستیک» و «نفت و انرژی» جایگاه حاضر آن را به موجب ارائۀ محصولات جدید، خدمات دیجیتالی و خدمات به مشتریان با کیفیت برتر تقویت می‌کند. بر همین اساس، گروه حمل و نقل ترکیبی و لجستیک شرکت‌های تابعۀ خط مرسک، ترمینال‌های APM، Damco، Svitzer و گروه کانتینری مرسک را بعنوان یک شرکت مستقل و با عناوین مختلف تجاری ترکیب می‌کند. از سوی دیگر، واحد انرژی نیز شرکت‌های نفت، حفاری، خدمات تامین و تانکرهای مرسک را دربرمی‌گیرد.



  کد خبر : 2419
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :